azért ez egyrészt nem a zoli féle kendács
másrészt meg nem azért vettem szart mert szeretek szívni, kifejezettem utálok szívni, csak kicsi pénzért nagy rakás szart adnak amit el kell lapátolni
amúgy én ezt restaurálásnak nevezném
pont hogy nem
vétel után a fék rendben meg minden aki a közlekedéshez szükséges aztán nincs vele gond sok évig
inkább a fékkel baszakodok mintsem esőcsepp nyomokat polírozgassak az idomokról
ezért volt nekem jó a ferodo organikus
hegyről le néha 8-10 km úton folyamatos féketés hol erősebbem hol gyengébben és mindig tökéletes volt
persze jobban kopott mint a szinter, de én a szegecses tárcsákért kurvára sajnáltam a pénzt inkább sűrűbben cseréltem betétet
Sajnos adatlapot nem találtam, de azt az oldalt ahol a grafikonokat láttam meg is van.
Ez kicsit szakszerűbb leírás a választáshoz mint a magyar oldalon. https://www.brembo.com/en/comp...
Na nekem meg nem az asztalom. Azt tudom hogy a Zichy utcában volt két féle kisipari ragasztott. A "piros" az tartós volt de nem is volt fékhatás az MZ-vel, a szürke az fogyott, de harapott is rendesen. Ez akkor most melyik? 🤣
Máskülönben meg kell nézni a gyártó honlapján hogy melyik mire való.
Sajnos most így 30 másodperc kereséssel csak egy marketing BS-t találtam, ami kb. fedi is a valóságot, de Brembonál volt műszaki adatlap is a betétekhez, amin feltüntettek egy súrlódás/hőmérséklet grafikont is az egyes anyagokhoz is. Abból azért rá tud jönni az ember kb. ugyan arra amit te is leírtál. https://www.bremboparts.com/eu...
Nekem amúgy a fene tudja mi volt gyárilag a '17-es Honda CBR-ben, de az tipikus elbaszott fémszinterként viselkedett, és ette is a tárcsát. Hidegen még kezelhető volt, de ha felmelegedett pályán, vagy hosszú leejtőn, szerpentinen, akkor kezelhetetlenül tapadós lett, és nem úgy hogy finomabban kellett húzni, hanem ha felmelegedett akkor hirtelen betapadt, blokkolósra fékezés közben is. (ezért kell ABS, mert féket már nem tudnak csinálni) és finoman húzva is csak csikorogni lehetett vele. Ki is cseréltettem valami utcaibra. Annyit tudok róla hogy kék színű 🤣 nem érdekel, mert ez végre kezelhető nagy terhelésen is, és nem eszi a tárcsát.
Na ezt hiányoltam, valaki beköpi, hogy a Brembo eszi a tárcsát meg úgy általánosságban, hogy a szinter betét eszi a tárcsát de azt már b@szik leírni, hogy melyik típussal volt gondja.
Szia,
Na ez az én témaköröm.
Már nem is tudom mióta ezeket az SA és SP(hátsó, de ugyan olyan anyagú mint az SA)betéteket használom. Sztem 10 éve legalább. Mindegyik motoromban ilyen van. Én ezt szoktam javasolni minden ismerősömnek. Nem eszi a tárcsát, hidegen is fog, pályán is megállta(az én tudásomhoz) a helyét. A kék és szürke Brembo betétek eszik a tárcsát, hidegen nem fognak mert karbon-kerámia anyagú. Próbáltam sok márkát pl Ferodo, Nissin, gyári Tokico, EBC HH, AP racing, SBS, de mindegyikben volt valami ami nem tetszett. Vagy nem fogott, vagy ette a tárcsát, vagy csikorgott…
Valaki írta (nem most, csak keresetek korábbi hozzászólásokban meg topicokban), hogy a nissin 2p260ns a gyári betét. Viszont az egy utángyártott nissin betét semi-metallic, részben fém kB egy hibrid organikus/szinter, ha jól értelmezem. A fotóidon gyári alkatrészek vannak, mint írtam én is úgy emlékszem, hogy szinter hh betét van benne gyárilag, a hat dugós tokico-ban tutira tudom, hogy hh szinter van de erre nem emlékeztem biztosan.
amúgy ez már restaurálás, túlmegy a kendácson
másrészt meg nem azért vettem szart mert szeretek szívni, kifejezettem utálok szívni, csak kicsi pénzért nagy rakás szart adnak amit el kell lapátolni
amúgy én ezt restaurálásnak nevezném
vétel után a fék rendben meg minden aki a közlekedéshez szükséges aztán nincs vele gond sok évig
inkább a fékkel baszakodok mintsem esőcsepp nyomokat polírozgassak az idomokról
igaz nem motor de a szerkezete ugyanaz
ezért szedek minden féket szét vétel után
hegyről le néha 8-10 km úton folyamatos féketés hol erősebbem hol gyengébben és mindig tökéletes volt
persze jobban kopott mint a szinter, de én a szegecses tárcsákért kurvára sajnáltam a pénzt inkább sűrűbben cseréltem betétet
Ez kicsit szakszerűbb leírás a választáshoz mint a magyar oldalon.
https://www.brembo.com/en/comp...
Máskülönben meg kell nézni a gyártó honlapján hogy melyik mire való.
Sajnos most így 30 másodperc kereséssel csak egy marketing BS-t találtam, ami kb. fedi is a valóságot, de Brembonál volt műszaki adatlap is a betétekhez, amin feltüntettek egy súrlódás/hőmérséklet grafikont is az egyes anyagokhoz is. Abból azért rá tud jönni az ember kb. ugyan arra amit te is leírtál.
https://www.bremboparts.com/eu...
Nekem amúgy a fene tudja mi volt gyárilag a '17-es Honda CBR-ben, de az tipikus elbaszott fémszinterként viselkedett, és ette is a tárcsát. Hidegen még kezelhető volt, de ha felmelegedett pályán, vagy hosszú leejtőn, szerpentinen, akkor kezelhetetlenül tapadós lett, és nem úgy hogy finomabban kellett húzni, hanem ha felmelegedett akkor hirtelen betapadt, blokkolósra fékezés közben is. (ezért kell ABS, mert féket már nem tudnak csinálni) és finoman húzva is csak csikorogni lehetett vele. Ki is cseréltettem valami utcaibra. Annyit tudok róla hogy kék színű 🤣 nem érdekel, mert ez végre kezelhető nagy terhelésen is, és nem eszi a tárcsát.
Amúgy vehetne bűnbánó (búcsú-) cédulát is nálam.
Na ez az én témaköröm.
Már nem is tudom mióta ezeket az SA és SP(hátsó, de ugyan olyan anyagú mint az SA)betéteket használom. Sztem 10 éve legalább. Mindegyik motoromban ilyen van. Én ezt szoktam javasolni minden ismerősömnek. Nem eszi a tárcsát, hidegen is fog, pályán is megállta(az én tudásomhoz) a helyét. A kék és szürke Brembo betétek eszik a tárcsát, hidegen nem fognak mert karbon-kerámia anyagú. Próbáltam sok márkát pl Ferodo, Nissin, gyári Tokico, EBC HH, AP racing, SBS, de mindegyikben volt valami ami nem tetszett. Vagy nem fogott, vagy ette a tárcsát, vagy csikorgott…
https://mmgracingstore.com/201...