Szia. Van akinek jelent van akinek nem. Nekem nem :) Így jó diszcsomag nélkül is. :) Meló ,gyerekek.. most más a fontos. De azért pünkösdre egy Horvát D8 is befigyel 4 napban.
Hali. Rég hallottam felőled. Remélem a munka nem megy a motorozás rovására.
Sejtettem hogy ilyesmi turpisság lehet a dolog mögött😃 akkor jó oda az olcsóbb szinezésmentes is, vagy jelent pár lóeröt?
Ezt nem vágod pedig nagy zzr fan vagy. Francia piacon csak max 100 le motort lehet forgalomba helyezni. Oda egy más kódszámu ecu van beszerelve ami ezt tudja. Ha megnézed a manualt amit küldtem az ecu fejezeténél láthatod melyik piacra milyet szereltek bele.
De egy francia se hülye hogy vesz egy sárnehéz nagyrobogót igy amint adódik ár is írják az összeset gyári vagy gyári közelire. Az ecu ebbe se lett cserélve viszont Ágonál bemérettem vétel előtt nehogy valami gyengélkedés legyen.
Itthon ennek cseréje nem eccerű és nem ér annyit. Ha ki akarod cserélni az eu kódu ecura kevés hogy megveszed, tipus módosítás, gyári adatlap vagy mi lekérése átalakitási faszomtuggya mik aztán félmilliobol nem áll meg és borzasztó hosszu tortura. Ugyhogy ez igy maradt cserébe olcsó a sulyado.
Sejtettem hogy ilyesmi turpisság lehet a dolog mögött😃 akkor jó oda az olcsóbb szinezésmentes is, vagy jelent pár lóeröt?
De egy francia se hülye hogy vesz egy sárnehéz nagyrobogót igy amint adódik ár is írják az összeset gyári vagy gyári közelire. Az ecu ebbe se lett cserélve viszont Ágonál bemérettem vétel előtt nehogy valami gyengélkedés legyen.
Itthon ennek cseréje nem eccerű és nem ér annyit. Ha ki akarod cserélni az eu kódu ecura kevés hogy megveszed, tipus módosítás, gyári adatlap vagy mi lekérése átalakitási faszomtuggya mik aztán félmilliobol nem áll meg és borzasztó hosszu tortura. Ugyhogy ez igy maradt cserébe olcsó a sulyado.